Wednesday, October 29, 2008

Τι ^&^%%* παθαίνω ώρες ώρες?

Εξύπνησα σήμερα το πρωί. Ήμουν ψυχολογικά χάλια. ΟΚ υπερβολικά χάλια. Σε σημείο που εν ήθελα να σηκωθώ που το κρεβάτι. OK you got the point. Anyways. Μετά που ένα τηλέφωνο στην ξαδέλφη μου που την εξύπνησα (sorry!!) και ένα confirmation που το παιδί που ήταν να συναντήσω το μεσημέρι για φαΐ, εσήκωσα τον κώλο μου που το κρεβάτι και επήα κάτω για πρόγευμα. Οκ εσυνεννοήθηκα τούντην φορά εν τα έκαμα πίλιες πάλε. Note (ήντα σπαστικά τούντα English (US). Να πρέπει να πατάς θκιο φορές το shift/alt να έρτουν τα Ελληνικά) πως έχει που τα εχτές που είμαι τσας νηστική. Ευτυχώς εν και η ελιόπιττες της γιαγιάς διαφορετικά εν θα έφκαλλα την μέρα. Τωρά τρωω κανονικά μεν ανησυχείτε (χεστήκατε I know). Οπόταν τι ήταν το λογικά result? Όλο το πρόγευμα εκατάλειξε στην τουαλέτα και όχι δια της κανονικής οδού (ναι είμαι αηδιαστική blog δικό μου είναι ότι θέλω γράφω αν δεν σας αρέσκει μεν θκιαβάζετε). Οπόταν έχουμε: Μια κατακαήμενη (πανέμορφη, πανέξυπνη) κοπέλα πάνω στην καρέκλα με ένα στομάχι χάλια να μεν ταράσσει ( ή να κάμνει την διαδρομή καρέκλα – τουαλέτα - καρέκλα σε χρόνο dt) με ένα κατεβατό πράματα που πρέπει να κάμει σήμερα. Και δεν έχουμε: ‘Όρεξη να τα κάνουμε.

Τελικά πήγα για φαΐ και ήταν πολύ καλά. Ελπίζω να ξαναπάμε γιατί εν ωραίο να μιλάς την γλώσσα σου. Μετά από τρεις (3) προσπάθειες ήβρα και μετατροπέα (ελληνικά: adaptor) για την πρίζα του κινητού. Τες τριπολικές τες πρίζες εν τες εξαναείδαν οι Ελβετοί ημισh. (Άσχετο: το ρήμα σχολιάζω φκαίννει που το σχολείο?). Πίσω στο θέμα μας. Ήρτα σπίτι (στο ξενοδοχείο) έκατσα λλιο και ήμουν χάλια πάλε. Επιάνναν με τηλέφωνο και κλάμα ο λαός (εγώ). Τελικά έπιασεν με ένας φίλος μου (ναι εσύ είσαι thanks) και ελάλεν μου κάμποσες βλακείες ε και σε κάποια φάση εφύρτηκα που τα γέλια. Τωρά είμαι οκ. Αν δεν ήμουν εν θα έγραφα δαμέσα.

Πάντως τζείνου που ανακάλυψε το Skype πρέπει να του στήσουν άγαλμα. Είπαν μου πως το Internet εν μούχτι μέσα στο ξενοδοχείο. Αν δεν είναι εννά πληρώσω πάρα πολλά. Αλλά οκ. Πόση ώρα τζείνο το BBC Prime. Και άλλη η χάρη (not) να βλέπεις Friends στα Γαλλικά.

Α εν παω καλά σήμερα... Που την μια θέλω τηλέφωνα που Κύπρο και που την άλλη άμα έρκουνται πιάνει με η κατάθλιψη πάλε. Ελπίζω αύριο να ξυπνήσω καλά. Άτε κάνει κάμνω το post. Καληνύχτα μου.

No comments: